گوگل ویژگی کد QR را برای پروفایلهای کسبوکار راهاندازی میکند و ارسال مشتریان مستقیماً به صفحه نظرات را آسانتر میکند.
گوگل اکنون کدهای QR ارائه میدهد که مشتریان را مستقیماً به صفحات نظرات کسبوکار هدایت میکند.
این ویژگی از طریق داشبوردهای پروفایل کسبوکار گوگل در دسکتاپ قابل دسترسی است.
تمایل مشتریان به نوشتن نظرات در حال افزایش است، این میتواند به شما در دریافت نظرات بیشتر کمک کند.
گوگل ویژگی جدیدی را برای پروفایلهای کسبوکار گوگل راهاندازی کرده است که جمعآوری نظرات مشتریان را آسانتر میکند.
اکنون میتوانید کدهای QR سفارشی ایجاد کنید که با اسکن شدن، مشتریان را مستقیماً به صفحه نظرات کسبوکارتان هدایت میکنند.
نحوه دسترسی به این ویژگی
میتوانید با دنبال کردن این مراحل به تولیدکننده کد QR دسترسی پیدا کنید:
این بهروزرسانی روشهای بیشتری را برای افزایش حجم نظرات با حداقل اصطکاک در اختیار شما قرار میدهد. کدهای QR را میتوان در مکانهای فیزیکی نمایش داد، به رسیدها اضافه کرد یا در ارتباطات پس از خرید گنجاند. کمیت و کیفیت نظرات میتواند دید جستجوی محلی را افزایش دهد. در حالی که نظرات بر رتبهبندی جستجو تأثیر نمیگذارند، بر بسته محلی گوگل تأثیر میگذارند.
بیشتر ببینید: راهنمای امتیاز ستاره در گوگل و نحوه عملکرد آنها
مشتریان مایل به نوشتن نظرات هستند
در مورد جستجوی محلی، من اوایل این هفته مطالعهای مرتبط را پوشش دادم که نشان میدهد مشتریان به طور فزایندهای مایل به نوشتن نظرات هستند. BrightLocal 15 سال داده را تجزیه و تحلیل کرد و مشخص کرد که مشتریان بیشتر از اهمیت نظرات آگاه میشوند. این آگاهی آنها را برای مشارکت در افکار و نظرات خود مشتاقتر میکند. این مطالعه میخواند: "... علیرغم چالشهای حفظ جریان مداوم نظرات جدید، مصرفکنندگان به طور قاطع مایل به نوشتن نظر هستند. همه چیز در مورد دادن یک دلیل قوی به آنها برای انجام این کار (یعنی یک تجربه به یاد ماندنی) و گرفتن آنها در زمان مناسب است."
بیشتر ببینید: آیا نظرات هنوز مهم هستند؟ مطالعهای به بررسی تغییر رفتار مصرفکننده میپردازد
مطالعه اشاره میکند که آگاهی بیشتر مشتریان یک شمشیر دو لبه است. در حالی که مردم مایل به نوشتن نظرات هستند، اعتماد کمتری به امتیازهای کلی نظرات دارند. این بدان معناست که مشتریان علاوه بر بررسی نظرات گوگل، به منابع "جایگزین" مانند تیکتاک و یوتیوب مراجعه میکنند. همانطور که از این ویژگی کد QR برای جمعآوری نظرات بیشتر استفاده میکنید، به خاطر داشته باشید که برای دسترسی به مشتریان امروزی، قابل مشاهده بودن در پلتفرمهای متعدد مهم است.
TALAHOST.COM
گوگل اکنون کدهای QR ارائه میدهد که مشتریان را مستقیماً به صفحات نظرات کسبوکار هدایت میکند.
این ویژگی از طریق داشبوردهای پروفایل کسبوکار گوگل در دسکتاپ قابل دسترسی است.
تمایل مشتریان به نوشتن نظرات در حال افزایش است، این میتواند به شما در دریافت نظرات بیشتر کمک کند.

گوگل ویژگی جدیدی را برای پروفایلهای کسبوکار گوگل راهاندازی کرده است که جمعآوری نظرات مشتریان را آسانتر میکند.
اکنون میتوانید کدهای QR سفارشی ایجاد کنید که با اسکن شدن، مشتریان را مستقیماً به صفحه نظرات کسبوکارتان هدایت میکنند.
نحوه دسترسی به این ویژگی
میتوانید با دنبال کردن این مراحل به تولیدکننده کد QR دسترسی پیدا کنید:
- از طریق دسکتاپ به داشبورد پروفایل کسبوکار گوگل خود مراجعه کنید.
- روی گزینه "درخواست نظرات" کلیک کنید.
- برای تولید لینک مستقیم یا کد QR، دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید.
- این سیستم گزینههای اشتراکگذاری متعددی از جمله ایمیل، واتساپ و فیسبوک را ارائه میدهد.
این بهروزرسانی روشهای بیشتری را برای افزایش حجم نظرات با حداقل اصطکاک در اختیار شما قرار میدهد. کدهای QR را میتوان در مکانهای فیزیکی نمایش داد، به رسیدها اضافه کرد یا در ارتباطات پس از خرید گنجاند. کمیت و کیفیت نظرات میتواند دید جستجوی محلی را افزایش دهد. در حالی که نظرات بر رتبهبندی جستجو تأثیر نمیگذارند، بر بسته محلی گوگل تأثیر میگذارند.
بیشتر ببینید: راهنمای امتیاز ستاره در گوگل و نحوه عملکرد آنها
مشتریان مایل به نوشتن نظرات هستند
در مورد جستجوی محلی، من اوایل این هفته مطالعهای مرتبط را پوشش دادم که نشان میدهد مشتریان به طور فزایندهای مایل به نوشتن نظرات هستند. BrightLocal 15 سال داده را تجزیه و تحلیل کرد و مشخص کرد که مشتریان بیشتر از اهمیت نظرات آگاه میشوند. این آگاهی آنها را برای مشارکت در افکار و نظرات خود مشتاقتر میکند. این مطالعه میخواند: "... علیرغم چالشهای حفظ جریان مداوم نظرات جدید، مصرفکنندگان به طور قاطع مایل به نوشتن نظر هستند. همه چیز در مورد دادن یک دلیل قوی به آنها برای انجام این کار (یعنی یک تجربه به یاد ماندنی) و گرفتن آنها در زمان مناسب است."
بیشتر ببینید: آیا نظرات هنوز مهم هستند؟ مطالعهای به بررسی تغییر رفتار مصرفکننده میپردازد
مطالعه اشاره میکند که آگاهی بیشتر مشتریان یک شمشیر دو لبه است. در حالی که مردم مایل به نوشتن نظرات هستند، اعتماد کمتری به امتیازهای کلی نظرات دارند. این بدان معناست که مشتریان علاوه بر بررسی نظرات گوگل، به منابع "جایگزین" مانند تیکتاک و یوتیوب مراجعه میکنند. همانطور که از این ویژگی کد QR برای جمعآوری نظرات بیشتر استفاده میکنید، به خاطر داشته باشید که برای دسترسی به مشتریان امروزی، قابل مشاهده بودن در پلتفرمهای متعدد مهم است.
TALAHOST.COM