ابزارهای سئو گوگل به‌روز شدند.

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع بهزاد
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
  • گوگل با معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی در جستجو و لنز، جستجوی بصری و صوتی را گسترش داده و در نتایج تولید شده توسط هوش مصنوعی، تبلیغات را معرفی کرده است.
  • گوگل قابلیت‌های ویدیویی و صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را به لنز اضافه می‌کند.
  • "Circle to Search" با شناسایی آهنگ در اندروید گسترش می‌یابد.
  • گوگل تبلیغات را در "AI Overviews" برای کاربران آمریکایی معرفی می‌کند.
  • img_2024-10-02-202142-621-1024x538.webp
    • گوگل اعلام کرد که مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای جستجو و لنز این هفته عرضه خواهد شد.
      ویژگی‌های جدید جستجوی بصری و صوتی
    • لنز، ابزار جستجوی بصری گوگل، چندین پیشرفت دریافت می‌کند:
      • درک ویدیو: اکنون می‌توانید در مورد ویدیوهایی که ضبط می‌کنید سؤال بپرسید، زیرا هوش مصنوعی محتوای ویدیویی و پرسش‌های گفتاری را تجزیه و تحلیل می‌کند.
      • ورودی صوتی: لنز اکنون به شما امکان می‌دهد در مورد اشیایی که از آن‌ها عکس می‌گیرید، به‌صورت صوتی سؤال بپرسید.
      • نتایج خرید بهبود یافته: هنگام عکاسی از محصولات، لنز اطلاعات جامع‌تری از جمله بررسی‌ها و مقایسه قیمت‌ها را نمایش می‌دهد.
      • این ویژگی‌ها در حال عرضه جهانی برای کاربران آزمایشگاه جستجو (Search Labs) در برنامه گوگل هستند، با پشتیبانی اولیه محدود به پرس‌وجوها به زبان انگلیسی.
      • screenshot-2024-10-02-at-8.07.34 pm-410.png
        • گسترش "Circle to Search"
          • قابلیت شناسایی آهنگ به ویژگی "Circle to Search" گوگل اضافه شده است.
          • این به‌روزرسانی در بیش از 150 میلیون دستگاه اندرویدی در دسترس قرار خواهد گرفت.
        • نتایج جستجوی سازماندهی شده توسط هوش مصنوعی و کشف وب
          • گوگل در حال معرفی صفحات نتایج جستجوی سازماندهی شده توسط هوش مصنوعی در ایالات متحده است، ابتدا با دستورالعمل‌ها و الهام‌بخش‌های غذایی.
          • طراحی جدید برای "AI Overviews" اکنون شامل پیوندهایی به صفحات وب پشتیبان در متن است.
          • مشاهده کنید: صفحات نتایج جستجوی سازماندهی شده توسط هوش مصنوعی گوگل
        • تبلیغات در AI Overviews
          • گوگل در حال معرفی تبلیغات در "AI Overviews" برای پرس‌وجوهای مرتبط در ایالات متحده است.
          • این شرکت اظهار داشت: "در پی بازخورد مثبت، ما شروع به نمایش تبلیغات در AI Overviews برای پرس‌وجوهای مرتبط در ایالات متحده می‌کنیم تا بتوانیم به مردم در ارتباط با محصولات و برندهایی که برای جستجوی آن‌ها مفید هستند، ادامه دهیم."
        • زمینه صنعت
          • این به‌روزرسانی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که گوگل با رقابت فزاینده‌ای در بازار جستجو مواجه است. Bing مایکروسافت، که با فناوری ChatGPT تقویت شده است، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، در حالی که OpenAI قصد دارد با SearchGPT وارد فضای جستجو شود.
          • نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و انحصارطلبی در مورد جمع‌آوری داده‌ها و تسلط گوگل بر بازار وجود دارد. ادغام ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتر و افزودن تبلیغات در "AI Overviews" ممکن است این بحث‌ها را بیشتر تقویت کند.
          • در حالی که گوگل به ادغام هوش مصنوعی در محصولات اصلی خود ادامه می‌دهد، سؤالاتی در مورد پیامدهای آن برای حریم خصوصی کاربران، ترافیک وب به سایر سایت‌ها و سلامت کلی اکوسیستم آنلاین باقی می‌ماند.
          توضیحات:
        • Circle to Search: به صورت "Circle to Search" ترجمه شده است.
        • AI-powered: به صورت "مبتنی بر هوش مصنوعی" یا "با استفاده از هوش مصنوعی" ترجمه شده است.
        • AI Overviews: به صورت "AI Overviews" یا "بررسی‌های هوش مصنوعی" ترجمه شده است.
        • SearchGPT: به صورت "SearchGPT" ترجمه شده است.
        • antitrust concerns: به صورت "نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و انحصارطلبی" ترجمه شده است.
        • talahost.com
 
عقب
بالا