مطالعهای نشان میدهد AI گوگل در ۱۸٪ جستجوهای ناشران اختلال ایجاد میکند.
تحقیقات جدید نشان میدهد که خلاصههای AI گوگل در ۱۸٪ از جستجوهای مرتبط با ناشران ظاهر میشوند.
همچنین، یافتهها حاکی از آن است که عوامل سنتی رتبهبندی در نتایج جستجو ممکن است برای محتوای نمایش داده شده در خلاصههای AI کمتر مرتبط باشند.
یافتههای کلیدی
سوالاتی درباره اعتبار
تحقیقات نشان میدهد برخی منابع در خلاصههای AI برجسته میشوند، حتی اگر موضوعات خارج از حوزه تخصصی آنها باشند.
آینده خلاصههای AI
این قابلیت در بیش از ۱۰۰ کشور فعال است، اما در اتحادیه اروپا به دلیل مقررات محدود شده است. در حال حاضر تبلیغات کمی در این بخش وجود دارد، اما انتظار میرود در آینده رشد کند.
talahost.com

تحقیقات جدید نشان میدهد که خلاصههای AI گوگل در ۱۸٪ از جستجوهای مرتبط با ناشران ظاهر میشوند.
همچنین، یافتهها حاکی از آن است که عوامل سنتی رتبهبندی در نتایج جستجو ممکن است برای محتوای نمایش داده شده در خلاصههای AI کمتر مرتبط باشند.
یافتههای کلیدی
- ۶۳٪ منابع ذکرشده در خلاصههای AI در ۱۰ نتیجه اول جستجوی سنتی وجود ندارند.
- هدف گوگل با خلاصههای AI ارائه بهترین پاسخ به جای ارسال کاربران به صفحات سنتی است.
- جستجوهای "چقدر" ۵۴٪
- جستجوهای مربوط به بررسیها ۹٪
- جستجوهای "چیست" ۳۹٪
سوالاتی درباره اعتبار
تحقیقات نشان میدهد برخی منابع در خلاصههای AI برجسته میشوند، حتی اگر موضوعات خارج از حوزه تخصصی آنها باشند.
آینده خلاصههای AI
این قابلیت در بیش از ۱۰۰ کشور فعال است، اما در اتحادیه اروپا به دلیل مقررات محدود شده است. در حال حاضر تبلیغات کمی در این بخش وجود دارد، اما انتظار میرود در آینده رشد کند.
talahost.com